duminică, 25 octombrie 2009

reclama vodafone nesolicitata

azi am fost bombardat de mesaje de la numarul 100 de la vodafone ... am intrat din curiozitate ... sa vad cu ce naiba ademeneste lumea ...
acum era ceva de genu ...
"Cristi Chivu aici si te salutt! Deja ai 10 puncte = de 10 ori numele tau in extragerea de diseara pentru 10.000 euro ..." sau
" Azi ai inceput cu dreptul: 10 puncte! Continua sa trimiti DA la 100 si mareste-ti cele 10 sanse ..." a mai fost si ceva de genu cu
" joaca-te si castigi ... pagina vodafone.pauzadejoaca" ...
unde au facut implicit cont (fara sa cer eu in mod explicit) ... unde userul este nr de tel si parola am primit prin SMS

pentru orice eventualitate aceste mesaje de tip spam se poate dezactiva sunand gratuit la *567 si raspunzi cu "NU" la toate cele 4 mesaje

Un comentariu:

Fulop Huba spunea...

azi am primit din nou 1 mesaj asemanator